وکیل پایه یک دادگستری رای مثبت

https://rayemosbat.com/

۲ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

وکیل کیفری ، داشتن بهترین وکیل کیفری از مهم‌ترین حقوق متهم و شاکی است. طبق اصل 35 قانون اساسی همه طرفین دعوی حق دارند وکیل متخصص امور کیفری مناسب خود را انتخاب کنند و امکان تعیین وکیل باید برای آنها فراهم باشد. در چنین مواردی وکیل کیفری خوب می‌تواند با استفاده از تخصص خود تاثیر زیادی بر نتایج دادخواهی داشته باشد.

برای بسیاری از ما پیش آمده است که درگیر یک پرونده قضایی شده باشیم و برای حل مسائل خود به وکیل یا وکیل پایه یک دادگستری احتیاج پیدا کنیم. در این میان پرونده‌های کیفری به صورت خاص نیازمند حساسیت و اهمیت بیشتری هستند و اغلب به حضور یک وکیل کیفری حرفه ای و کاردان احتیاج دارند.

 

دلیل این اهمیت این است که موضوعات پرونده‌های کیفری می‌توانند افراد را دچار زیان و خسارت‌هایی کنند که اغلب غیر قابل جبران و غیر مالی هستند. در این موارد حقوقی ممکن است جان افراد در پرونده دخیل باشد.

مشاوره با یک وکیل کیفری خوب با تجربه که پرونده‌های زیادی را حل کرده می‌تواند تاثیر چشمگیری در پیشرفت پرونده داشته باشد. با میعاد عدالت همراه باشید تا به طور مفصل به این نوع وکیل بپردازیم.

  • rayemosbat rayemosbat
  • ۰
  • ۰

وکیل مهریه کسی است که به تمامی قوانین مهریه مسلط بوده و از مهارت بالایی در حل مسائل مربوط به حوزه مهریه برخوردار است. مهریه در واقع مالی است که زوج در هنگام جاری شدن خطبه عقد متعهد می‌شود آن را به زوجه بپردازد. مهریه می‌تواند شامل اموال مختلفی من جمله طلا، سکه، وجه رایج مملکت، ملک و آپارتمان باشد. طبق قانون مهریه، زوجه می‌تواند هر زمانی که بخواهد مهریه را از زوج طلب کند. شایسته ذکر است که مهریه هم از طریق دادگاه و هم از طریق اجرای ثبت قابل پیگیری و مطالبه است. وکیل مهریه در صورت به استخدام در آمدن، موظف است در پرونده مهریه موکل خود را به حقوق خود برساند.

گاهاً دیده می‌شود زوجه برای دریافت مهریه و حق خود در شرایط مختلف به مشکل بر می‌خورد. در چنین شرایطی استفاده از وکیل متخصص مهریه کاملاً عقلانی است و باعث می‌شود شما راحت‌تر و سریع‌تر به حقوق خود برسید. برای آگاهی از شرایط مطالبه مهریه و کمک گرفتن از بهترین وکیل مهریه در تهران، با معتبرترین دفتر وکالت تهران ، یعنی موسسه حقوقی عدالت همراه باشید.

 

  • rayemosbat rayemosbat